Služby
V našem servisu nabízíme :
- plnění klimatizací, jejich kompletní servis a čištění ozonem.
- výměna brzdových destiček / čelistí
- výměna brzdových kotoučů / bubnů
- výměna spojky
- výměna čepů, tlumičů, silentbloků
- výměna výfuku
- výměna filtrů (na počkání)
- výměna rozvodů motoru
- opravy motorů a převodovek
- výměny olejů a ostatních provozních kapalin
- diagnostika
- geometrie (tisk protokolu)
- montáž tažného zařízení s certifikátem
- výměna auto skel
- test tlumiču (tisk protokolu)
- test brzd (tisk protokolu)
- montáž autodoplňků
- opravy defektů pneumatik a duší
- opravy havarovaných vozidel
- příprava a zajištění STK a měření emisí pro osobní automobily
- pneuservis
- čištění interiéru
- zavaření výfuků
- zajištění plnění a opravy klimatizací
- výroba brzdového potrubí
ZÁKLADNÍ FUNKCE DIAGNOSTIKY AUTA:
- Identifikační služby – zobrazení informací o ECU, zejména objednací číslo, výrobce, datum programování
- Výpis paměti závad – seznam chyb, které od poslední diagnostiky systému byly přítomny s rozlišením druhu chybu
- Čtení měřených hodnot – zobrazení jednotlivých veličin měřených ECU, případně zobrazení dat přijatých od dalších systémů
- Test akčních členů – testování akčních členů připojených k ECU
- Nastavení parametrů ECU – reset servisních intervalů, provedení základního nastavení, přizpůsobení různých parametrů, korekce měřených hodnot
- Bezpečnostní funkce – odemčení přístupu do ECU (zadání PIN kódu, RSA autorizace)
- Aktualizace firmware – výměna kalibračních dat nebo programového vybavení
Diagnostika ECU probíhá po připojení diagnostického přístroje k vozidlu prostřednictvím diagnostické zásuvky. Tato zásuvka bývá umístěna většinou v blízkosti sedadla řidiče nebo v motorovém prostoru.
TEST PODVOZKU:
Na naší diagnostické lince vám změříme tlumiče, brzdy a zkontrolujeme sbíhavost kol. Tento orientační test vám během pár vteřin odhalí skutečný stav vašeho vozu. Díky tomu můžete například předejít nadměrnému opotřebení pneumatik, nebo nehodě v případě nerovnoměrného brzdného účinku na kluzké vozovce.
Měření sbíhavosti se provádí přejetím jedné pohyblivé desky, která se po přejetí vychýlí do strany. Tato hodnota je pak zobrazena v milimetrech s přesností +/- 0,5 mm. Pokud se tedy výsledné měření liší od výrobcem udaných hodnot o více jak jeden milimetr je zapotřebí seřízení.
Test brzdného účinku se měří zabržděním na deskách se senzory, které graficky zaznamenají sílu brzdného účinku každého kola zvlášť.
Test tlumičů u této linky se provádí tzv. dokmitáním vozu po zabrždění. Hlavní výhodou oproti vybračním testům tlumičů je, že tento test není náchylný na celkový stav podvozku. Pokud na tento vybrační test přijedete např. s podhuštěnými pneumatikami, vytlučeným uložením tlumičů, nebo třeba utrženým silenblokem motoru, vyjde vám test špatně. Naopak pokud dáte na auto nízkoprofilové pneumatiky, vyjde tento test i na špatných tlumičích relativně dobře. Náš test sice nedokáže procentuálně vyhodnotit stav tlumičů, ale pokud vyjde, že jsou tlumiče špatné tak jsou opravdu na výměnu a nemá na to vliv nic jiného.